הפיצה הירושלמית רמת השרון

אם גם אתם מעוניינים ואחת ולתמיד להבין מה ההבדל בין הפיצות אותן אתם מכירים לבין אותה פיצה ירושלמית שרוב הישראלים מתארים כיוצאת דופן בטעמה ובאופן הכנתה אתם מוזמנים להזמין משלוח מהפיצה הירושלמית רמת השרון. מעוניינים לדעת על מה מדובר? ומדוע גם כאן הירושלמים מתהדרים בפיצה עם כותרת של עיר הקודש, התחילו לקרוא!

הפיצה הירושלמית היא אותה פיצה שזכתה למתכון ירושלמי מיוחד על ידי אישה ירושלמית מיוחדת מאוד. האגדה מספרת שאישה זו התגוררה בבית שקירותיו היו עשויים אבן ירושלמית ומשקופי חלונותיו היו עשויים מעץ אותנטי ואין אחד שעבר ברחוב ולא התמכר לריח האפייה הנפלא של הפיצה אותה הכינה אותה אישה. בשעות המוקדמות של הבוקר היה הייתה מתעוררת, מתלבשת ופונה אל המטבח הקטן שם החלה בהכנתו של הבצק הירושלמי, בצק בטכניקת לישה מיוחדת. לאחר הכנת הבצק היא הייתה מכסה אותו במגבת כותנה עבותה, מזמרת לו פרקי תהילים ומספרת לו על נפלאות ירושלים עד אשר היה תופח למימדים הרצויים. בשלב זה היא הייתה מניחה אותו בעדינות על מגשי פיצה ענקיים, שופכת עליו את רוטב העגבניות המיוחד ואת הגבינה הירושלמית ומכבדת כל ירושלמי שרצה להתענג על פיצה זו. הכנתה של פיצה זו עברה מדור לדור וכיום ניתן ליהנות ממנה גם בסניפים של הפיצה הירושלמית ברמת השרון ובכפר סבא וגם באמצעות הזמנת אוכל באמצעות תפריט המשלוחים.

הפיצה הירושלמית רמת השרון מציעה משלוחי פיצה ואפשרות ישיבה באחת ממסעדות הסניף. שירות משלוחי אוכל פעיל לאורך כל השבוע ואיזורי החלוקה הם לרמת השרון, הרצליה ושכונת המשתלה. תפריט המשלוחים בדומה לתפריט המסעדה מציע פיצות, מאפים, סלטים ופסטות. באם גם אתם מעוניינים לנסות טעימה מהפיצה הירושלמית הכל כך מיוחדת תוכלו להחליט להזמין SLICE, פיצה אישית, גדולה וענקית עם תוספות או בלי תוספות ולבחור האם אתם מעוניינים בבצק דק במיוחד או בצק עם שומשום בצדדים ועלי בזיליקום. חלק מהמגשים המיוחדים המוצעים בתפריט הם המגש הבלקני בו כלולים גבינה בולגרית, רצועות גמבה וחצילים, מגש פיצה מעורב ירושלמי ועוד כל מיני מטעמים מיוחדים כמו למשל קלצונה ירושלמית, פסטות מיוחדות וקינוחים שונים. דבר נוסף אותו ניתן להזמין הוא את בצק הבית ממנו תוכלו לאפות את הפיצה הטעימה בעצמכם. בתיאבון!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חזור
Scroll to Top